آگهی دعوت به مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام

نحوه برگزاری مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام
دسامبر 10, 2020
عرضه اولیه «فگستر» با حداقل بیست درصد بازدهی تضمینی در فرابورس ایران
می 10, 2021

شرکت زرین معدن آسیا (سهامی عام)

به شماره ثبت ۶۲۸۵  و شناسه ملی ۱۰۴۶۰۰۹۵۲۴۰ 

با سرمایه ۶۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال

بدینوسیله از کلیه سهامداران محترم یا نمایندگان قانونی آنان دعوت به عمل می آید تا در جلسه مجمع عمومی فوق العاده این شرکت که ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه مورخ ۳۰ آذر  سال ۱۳۹۹ در محل تهران ، سعادت آباد ، خیابان سرو غربی ، بین میدان کتاب و چهارراه سرو ، پلاک ۱۲۶ ، طبقه اول برگزار می گردد، حضور به هم رسانند.

دستور جلسه:

  1. استماع گزارش توجیهی افزایش سرمایه و اظهارنظر بازرس قانونی شرکت در خصوص افزایش سرمایه.
  2. تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه پیشنهادی هیئت مدیره.
  3. اصلاح مفاد اساسنامه مرتبط با افزایش سرمایه.
  4. سایر مواردی که در صلاحیت مجمع عمومی فوق العاده می‌باشد.

وفق ماده ۹۹ لایحه اصلاحی قسمتی از قانون تجارت ، بدینوسیله از کلیه صاحبان سهام و یا نمایندگان قانونی آنها دعوت به عمل می آید به منظور اخذ برگ حضور در جلسه، با در دست داشتن برگ سهام و کارت شناسایی معتبر برای اشخاص حقیقی و یا وکالتنامه رسمی جهت وکلای سهامداران و معرفی نامه برای اشخاص حقوقی، در ساعات اداری روز شنبه مورخ ۲۹/۰۹/۱۳۹۹ به امور سهام شرکت واقع در تهران، سعادت آباد ، خیابان سرو غربی ، بین میدان کتاب و چهارراه سرو ، پلاک ۱۲۶ ، طبقه دوم مراجعه نمایند.

 به استناد ابلاغیه شماره ۰۵۰/۴۴۰/ب/۹۸ مورخ ۲۶/۱۲/۱۳۹۸ مدیریت نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار، برگزاری مجامع عمومی صرفا با حضور حداکثر ۱۵ سهامدار حقیقی یا حقوقی امکان پذیر می باشد. به استناد ابلاغیه مذکور و به جهت حفظ سلامتی سهامداران محترم، حداکثر تعداد سهامداران مجاز به شرکت در جلسه مجمع ۱۵ نفر بوده که همگی می بایست برگ حضور در جلسه مجمع را قبلا دریافت کرده باشند.

                                                                   هیات مدیره شرکت زرین معدن آسیا(سهامی عام)

آگهی نحوه برگزاری مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام