نحوه برگزاری مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام

نشست مطبوعاتی گروه صنعتی و معدنی زرین با موضوع بررسی فعالیت‌های اخیر گروه در حوزه معدن و بازار سرمایه
سپتامبر 14, 2020
آگهی دعوت به مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام
دسامبر 10, 2020

شرکت زرین معدن آسیا (سهامی عام)

به شماره ثبت ۶۲۸۵ و شناسه ملی ۱۰۴۶۰۰۹۵۲۴۰

به موجب آگهی منتشره روز پنجشنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ مبنی بر دعوت به مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام شرکت زرین معدن آسیا، این مجمع رأس ساعت ۱۰ روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ برگزار می شود. لذا در راستای اجرای مفاد ابلاغیه های ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا مبنی بر لزوم برگزاری مجامع با استفاده از سیستم های ارتباطی برای سهامداران محترم و لزوم عدم تجمع غیر ضروری در شرایط حساس کنونی ناشی از ویروس کرونا، از این رو بستر اینترنتی مشاهده جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه بصورت آنلاین از طریق نشانی های ذیل فراهم شده است:

www.aparat.com/azmc.co/Live

www.instagram.com/zarinindustrialmining

سهامداران محترم می توانند سئوالات خود را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۱۳۸۲ ارسال نمایند. بدیهی است که همانند سایر مجامع عمومی سئوالات در مجمع مطرح خواهد گردید.

بدینوسیله از تمامی سهامداران محترم که به دلیل شرایط فعلی، مجمع را با امکانات و ظرفیت های مجازی مشاهده می کنند کمال تشکر را داریم. 

ضمناً از سهامداران محترم و نمایندگان آنها که بصورت حضوری در مجمع حاضر خواهند شد درخواست می گردد به جهت حفظ سلامتی خود و سایرین، فاصله ایمنی از سایر شرکت کنندگان را رعایت کرده و ماسک و دستکش به همراه داشته باشند. لازم به ذکر است به همین دلیل از ارائه پذیرایی رایج در مجامع خودداری می گردد.

هیأت مدیره شرکت زرین معدن آسیا (سهامی عام)