پنجمین جشنواره نمایشگاه ملی علم تا عمل

چشم انداز فلز سرب در دنیا
فوریه 19, 2015
تسری بهره مالکانه مانع تراشی بر سر توسعه معادن است
مارس 16, 2015

پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی علم تا عمل با شعار «تبلور تجاری‌سازی فناوری» با حضور پورمحمدی، وزیر دادگستری ، ستاری، معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور و طیبی رییس جهاد دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار علمی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این نمایشگاه در فاصله زمانی سوم تا پنجم اسفند ماه سال جاری در محل مصلی تهران برگزار گردید.

شیخ‌زین‌الدین معاون تجاری‌سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری طی سخنانی در مراسم افتتاحیه پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی علم تا عمل با بیان این که این جشنواره مسوولیت سنگینی است که بر موضوع تحقق اقتصاد دانش بنیان تاکید می‌کند، گفت: اقتصاد دانش بنیان یک هویت اقتصادی با موضوعیت علمی و فناوری است.

وی به تفاوت این نمایشگاه با نمایشگاه‌های سالهای گذشته اشاره کرد و گفت: امسال یکی از شروط حضور شرکت‌ها در  نمایشگاه‌ این است که محصول فناورانه آنها فروش داشته باشد.

وی در ادامه ضرورت تعامل میان سرمایه‌گذاران و شرکتهای دانش بنیان را موضوع اصلی این جشنواره عنوان کرد و گفت: در حاشیه پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی علم تا عمل چهار کارگاه با کیفیت کسب و کارانه و نیز اتاق‌های مذاکره شرکت‌ها با سرمایه‌گذاران برگزار می‌شود.

به گفته وی در پایان این جشنواره از سه شرکت برگزیده از میان کلیه‌ی شرکتها تقدیر خواهد شد.