همایش سرب و روی را سال آینده بین المللی برگزار خواهیم کرد

اولین سمینار تخصصی سرب و روی سه شنبه هفته آینده برگزار می شود
فوریه 12, 2015
همایش چشم انداز صنعت سرب، روی و بازار فردا ۹ صبح برگزار می شود
فوریه 16, 2015

معدن ۲۴: همایش سرب و روی در سال آینده در سطح بین المللی برگزار خواهد شد و از نمایندگان کشورهای خارجی صاحب صنعت سرب و روی نیز دعوت خواهیم کرد.

ابراهیم جمیلی؛ مدیرعامل گروه معدنی و صنعتی زرین در گفتگو با خبرنگار معدن۲۴ با بیان این مطلب گفت: مشابه “نخستین همایش صنعت سرب و روی و بازار “، در کشورهای دارای این صنعت هر ساله برگزار می شود ولیکن متاسفانه در کشور ما تاکنون این همایش برگزار نشده است.

وی در ادامه افزود: با برگزاری نخستین همایش صنعت سرب و روی و بازار، ۴ هدف را دنبال خواهیم کرد، ازجمله معرفی صنعت سرب و روی به بازار سرمایه و معرفی امکاناتی که یک سرمایه گذار در این راستا باید دارا باشد همچون معرفی طرح ها، تکنولوژی ها و همکاری دانشگاه ها.

جمیلی خاطرنشان کرد: هدف بعدی ما جذب سرمایه گذار خارجی در سال های آینده است زیرا برای دوران بعد از تحریم باید برنامه ریزی صحیحی داشته باشیم تا بتوانیم معادن کوچک را فعال کنیم.

رییس خانه اقتصاد ایران همکاری با دانشگاه ها و معرفی مزیت های نسبی صنعت سرب و روی به دانشگاه ها را از جمله اهداف دیگر برگزاری این همایش عنوان کرد.

وی ایجاد انگیزه و علاقه در شرکت های دانش بنیان را جهت معرفی و به کارگیری آخرین دستاوردهای تکنولوژی دنیا از مهمترین دلایل و اهداف برگزاری همایش نام برد و افزود: در نظر داریم ارتباط کارآموزان رشته های معدن و فرآوری را با معادن و کارخانه های فرآوری سرب و روی بیش از گذشته کنیم.

جمیلی در پایان افزود: در نخستین همایش چشم انداز سرب و روی و بازار در نظر داریم از پیشکسوتان این صنعت نیز تقدیر و تشکر کنیم.

لازم به ذکر است نخستین همایش چشم انداز صنعت سرب و روی و بازار در ۲۸ بهمن ماه از ساعت ۹ صبح الی ۱۵ در اتاق بازرگانی ایران طبقه هشتم برگزار خواهد شد.