تسنیم / اسپانسر واترپلوی زنجان در جام باشگاه‌های آسیا مشخص شد

صادرات فناوری تولید به نیجریه
نوامبر 28, 2014
ایسنا / برتری زرین معدن آسیا در نخستین روز مسابقات جام باشگاه‌های آسیا
دسامبر 15, 2014
 خبرگزاری تسنیم: با پیگیری‌های استانداری زنجان و هیئت شنا و واترپلو، «زرین معدن آسیا» برای پرداخت بخشی از هزینه‌های تیم در جام باشگاه‌های آسیا به عنوان اسپانسر مالی واترپلوی زنجان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، بعد از چند ماه از بلاتکلیفی واترپلوی استان زنجان که نماینده جمهوری اسلامی ایران در جام باشگاه است، اسپانسر این تیم مشخص، قطعی و معرفی شد.

بر این اساس و به گفته رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان زنجان در جام باشگاه‌های آسیا واترپلوی زنجان با نام ذرین معدن آسیا حضور می‌یابد و امیدها برای درخشش این تیم در این مسابقات فراوان است.

واترپلوی زنجان تا نیم فصل نخست لیگ برتر بدون اسپانسر مالی و با نام شهید شهبازی در لیگ حضور داشت و اکنون با قطعی شدن اسپانسر مالی این تیم که بخشی از هزینه‌ها را متحمل می‌شود بارقه‌های امید بر دل همه دوستداران ورزش نشسته است که قطب واترپلوی ایران، آسیا را فتح کند.

سوم شهریور امسال مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان از احتمال به توافق رسیدن با یک اسپانسر قوی برای واترپلو خبر داد ولی این اسپانسر بدقول زیر میز مذاکرات زد و واترپلو را در مشکلات غرق و تنها گذاشت تا اینکه برای برگرداندن امید به واترپلو معاون استاندار زنجان وارد میدان شد و کار را یکسره کرد.

امیدواریم صنایع استان با یک نگاه متفاوت به بحث ورزش ورود کنند و تیم‌های ریشه دار و جوانان پراستعداد این استان را زیر چتر حمایت خود قرار دهند، درخشش واترپلو درخشش مردم زنجان در آسیاست.

جام باشگاه‌های آسیا از ۲۴ آذر ماه امسال در تهران آغاز می‌شود که در این رقابت‌ها زرین معدن آسیا از زنجان و نفت امیدیه حضور دارند و نمایندگان جمهوری اسلامی ایران هستند.

اکبر عربدوست سرمربی تیم ذرین معدن آسیا قبل سفر به تهران و حضور در این رقابت‌ها با بیان اینکه برای مشخص شدن اسپانسر مالی تیم واترپلوی زنجان، حمیدرضا شهبازی معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان کمک‌های فراوانی را به ما کرد به تسنیم گفت: امیدواریم جواب  این زحمات و دعای خیر مردم را با نتایج درخشان بدهیم.