برنامه های روز صنعت و معدن تشریح شد

«صادرات مجدد» مقوله‌ای نو درتجارت بین‌المللی
ژوئن 15, 2015
طراحی؛ هنر اقتصادی کردن بهره‌برداری از معادن
ژوئن 21, 2015

محور برگزاری روز صنعت و معدن امسال تشکل ها است که ازجمله خانه صنعت و معدن، خانه معدن، اتاق بازرگانی ایران، نظام مهندسی معدن و سایر تشکل های صنعتی و معدنی برگزار خواهد شد.

نادعلی اسماعیلی؛ دبیر مراسم بزرگداشت روز صنعت و معدن در گفتگو با خبرنگار معدن ۲۴ با بیان این مطلب گفت: سال گذشته شانزدهمین دوره بزرگداشت روز صنعت و معدن با حضور رییس جمهور و تعدادی از استانداران و نماینگان مجلس و تشکل ها در سالن اجلاس سران برگزار و امسال نیز همانند سال های گذشته این مراسم برگزار خواهد شد.

دبیر مراسم بزرگداشت روز صنعت و معدن با اشاره به معرفی منتخبین صنعت و معدن سال ۹۴ گفت: سال گذشته ۵۰ نفر منتحب حوزه صنعت و معدن معرفی شدند و امسال در چهار کمیته صنعت، معدن، طرح ها و کمیته فرهنگی بررسی منتخبین در حال انجام است.

وی در ادامه افزود: به دلیل تقارن این روز با ایام ماه مبارک رمضان مراسم در صبح یا در بعدازظهر و زمان افطار برگزار می شود.

اسماعیلی خاطر نشان کرد: در مراسم امسال معاون اول رییس جمهور حضور خواهند داشت.
گفتنی است، ۱۰ تیرماه براساس تقویم ملی کشورمان به عنوان روز صنعت و معدن نامگذاری شده است وهر سال در چنین روزی مراسم بزرگداشتصنعت و معدن با حضور رییس‌جمهوری و یا معاون اول وی برگزار می‌شود.

منبع: معدن ۲۴