بازدید دانشجویان و استادان دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران از گروه صنعتی و معدنی زرین

تمرکز روی فلزات استراتژیک
می 20, 2017
پیشنهاد تشکیل وزارتخانه «معادن و صنایع معدنی»
می 27, 2017

تعدادی از دانشجویان و استادان دانشکده کارآفرینی با حضور در گروه صنعتی و معدنی زرین، ضمن بازدید از فرایندهای تولید و فرآوری عناصر روی، سرب، منگنز و نقره از سنگ معدن، از نزدیک با تلاش ها و خدمات ارزشمند کارگران و مهندسان و مدیران این مجموعه خلاق، پیشرو و دانش بنیان آشنا شدند.

گروه صنعتی و معدنی زرین، در حال حاضر با بیش از ۱۰۰۰ نفر اشتغال زایی، بزرگترین تولید کننده کنسانتره سرب و روی ایران و اولین صادر کننده فلز زاماک و همچنین اولین و بزرگترین تولیدکننده کود کشاورزی، پتاس و فسفات در ایران محسوب میشود.

مهندس ابراهیم جمیلی، رهبر کارآفرین اقتصادی و اجتماعی، که متولد ۱۳۳۵ زنجان و رئیس هیأت مؤسس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن استان زنجان و از مدیران فعال اتاق بازرگانی ایران و نیز بنیانگذار خانه اقتصاد ایران است، با بیانی شیرین و دلنشین، داستان کارآفرینی و عوامل موفقیت های خود را برای دانشجویان بیان کرد.

وی دعای مادر، عشق و علاقه به یادگیری و جستجوگری در کسوت خبرنگاری و نیز تجارب بسیار در عرصه بازرگانی و داشتن مجموعه ای از دوستان خوب و تشکیل تیم های قوی را از عوامل موفقیت خود ذکر کرد و افزود: هر انسانی با پشتکار، جرات ورزی، نوآوری و تیم قوی می تواند ناشدنی ها را ممکن سازد. ایشان ضمن پاسخگویی به پرسش های دانشجویان، نسبت به حمایت از ایده های خلاقانه آنان قول مساعد داد.

آقای دکتر زالی، رییس دانشکده کارآفرینی نیز، ضمن تشکر از مهندس جمیلی، رهبران کارآفرین را سرمایه های ارزشمند ایران دانست که ارزش آفرینی و کارآفرینی آنها باعث شکوفایی جامعه میشود.