آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه (نوبت دوم)

آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام
ژوئن 29, 2020
نشست مطبوعاتی گروه صنعتی و معدنی زرین با موضوع بررسی فعالیت‌های اخیر گروه در حوزه معدن و بازار سرمایه
سپتامبر 14, 2020

شرکت زرین معدن آسیا(سهامی عام)

به شماره ثبت ۶۲۸۵ و شناسه ملی ۱۰۴۶۰۰۹۵۲۴۰ 

با عنایت به آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام مندرج در شماره ۲۷۵۸۹ مورخ ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ روزنامه اطلاعات (نوبت اول)و با توجه به عدم احراز حد نصاب حاضرین برای رسمیت یافتن مجمع مذکور(موضوع ماده ۸۷ قانون تجارت)، بدینوسیله از سهامداران محترم یا نمایندگان قانونی آنان دعوت به عمل می‌آید تا در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه نوبت دوم  این شرکت برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ که در ساعت ۱۴:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ در محل تهران، سعادت‌آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کتاب و چهار راه سرو، پلاک ۱۲۶، طبقه اول برگزار می‌گردد، حضور به هم رسانند.

به استناد ابلاغیه شماره ۰۵۰/۴۴۰/ب/۹۸ مورخ ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ مدیریت نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار، برگزاری مجامع شرکتها صرفا در شرایطی که با حضور حداکثر ۱۵ سهامدار حقیقی یا حقوقی تشکیل شود امکان پذیر می‌باشد. از این رو از سهامداران محترم تقاضا می‌گردد با مشاهده آنلاین مجمع از طریق نشانی‌های www.aparat.com/azmc.co/live‌ و www.instagram.com/zarinindustrialmining ‌، هیات مدیره شرکت را در برگزاری این مجمع یاری رسانند. همچنین سهامداران محترم همزمان می‌توانند سوالات خود را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۱۳۸۲ ارسال نمایند. بدیهی است که همانند سایر مجامع عمومی سوالات سهامداران محترم در مجمع مطرح خواهد شد.

وفق ماده ۹۹ لایحه اصلاحی قسمتی از قانون تجارت، از سهامداران محترم و یا نمایندگان قانونی آنها که تمایل دارند بصورت حضوری در مجمع حضور یابند درخواست می‌گردد ضمن رعایت تمام اصول بهداشتی لازم در طول برگزاری مجمع، به منظور اخذ برگ حضور، با در دست داشتن برگ سهام و کارت شناسایی معتبر برای اشخاص حقیقی و یا وکالتنامه رسمی جهت وکلای سهامداران و معرفی‌نامه برای اشخاص حقوقی، در ساعات اداری روز قبل از برگزاری مجمع به آدرس فوق الذکر مراجعه نمایند.

دستور جلسه:

  1.  استماع گزارش هیات مدیره، حسابرس و بازرس قانونی در خصوص عملکرد سال مالی ۱۳۹۸
  2.  تصمیم‌گیری در خصوص تصویب صورتهای مالی سال مالی منتهی به ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
  3. اتخاذ تصمیم در خصوص تقسیم سود
  4. تعیین پاداش اعضاء هیات مدیره
  5. تعیین حق حضور اعضای غیرموظف هیات مدیره
  6. انتخاب حسابرس مستقل و بازرس قانونی اصلی و علی‌البدل برای سال مالی ۱۳۹۹
  7. تعیین روزنامه کثیر‌الانتشار جهت درج آگهی های شرکت
  8. سایر مواردی که در صلاحیت مجمع عمومی عادی سالیانه ‌‌باشد.

                                                 هیات مدیره شرکت زرین معدن آسیا(سهامی عام)